Touch and go

Det var riktigt länge sedan jag uppdaterade nu. Jag har haft väldigt mycket att göra. Lovet var i alla fall hur bra som helst. Skolan började förra veckan, det var riktigt segt till en början men nu är det helt okej. Det är ju så lite kvar tills sommarlovet. Underbart. Vädret är inte alls detsamma som för typ två veckor sedan, nu är det ju kallt och blåser typ hela tiden. Skit tråkigt.

Igår hade jag den bästa kvällen på länge faktiskt. Jag var i Eskilstuna och var på fest. Men det hände massa saker så det vart inte så mycket till fest. Haha! Men vi hade i alla fall hur kul som helst. Jag ska nog börja bli lite mer aktiv, det är ju rätt kul att blogga ändå.

Kommentarer
Postat av: marina

jaaa uppdatera bättre:D

2009-04-19 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0