Gift dig med mig, Julia?

Jag har varit dålig på att uppdeatera men jag har inte alls mått så bra. Jag var sjuk för en vecka sen och nu är jag sjuk igen. Förstår inte vad mitt problem är. Hatar att vara sjuk. Jag måste gå i skolan, jag vill gå i skolan. Men någon gång måste jag fatta att jag måste bli frisk på riktigt och inte gå ut när jag mår LITE bättre. Jaja. Helgen har då varit lugn för mig, bara legat i min säng och tittat på OC. Har ont i ryggen nu. Jag har även lyssnat på massa musik och tänkt. Jag har ju alltid varit så emot förhållanden, och nu vet jag inte riktigt vad jag tycker. Hur ska jag veta om det är min grej eller inte? Kanske det är lite bättre om jag inte tänker så mycket jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0