Stuck, I'm stuck

Ännu en ny dag på detta sommarlov. Igårkväll bestämde jag, Rebecca och Julia att vi skulle äta frulle hemma hos Rebecca idag klockan halv elva. Det var mysigt och framförallt riktigt gott. Jag cyklade hem och hjälpte mamma med lite saker och nu sitter jag här, i Elins säng. Jag är alltid i hennes rum när inte hon är hemma, det är mycket mer harmoniskt här inne tycker jag. På torsdag börjar skolan, jag börjar tvåan. Det känns ju sådär sen jag såg schemat igår, önskar att jag aldrig hade tittat på det. Nu ska ni få se, inte för att man ser så mycket men..

Höstterminen

Vårterminen

Kommentarer
Postat av: KUSIN

Inte för att jag ser ngt, men en sak ska jag säga:

Tvåan är ta mig fasen det roligaste året. Man är inte yngst och inte äldst. Det är grymt, kom ihåg att det var jag som sa det!

2009-08-15 @ 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0