Ett två tre fyra

I måndags åkte jag och Rebecca till stockholm. Där mötte vi Cornelia och vi åkte ut till Lidingö och hälsade på min älskade syster på hennes salong. Cornelia klippt sig och medans gick jag och Rebecca och köpte lunch. Jag köpte sushi och Rebecca köpte lasagne, så gott. Efter besöket åkte vi hem till Cornelia. Vi var inne ett tag sen gick vi ut och åt på en thailänsk resturang, super gott men starkt. Sen efter det gick vi runt i Hammarbysjöstad lite, sen tog vi båten över till söder och gick där. Hur mysigt som helst. Sen tittade vi lite på Beck och på kvällen satt vi ute på Corddans jättefina blakong med ljus och bara pratade. På morgonen vaknade vi tidigt. Vi satt på balkongen och åt frulle, fixade oss och sen åkte vi in till stan. Vi gick bara där en kort stund för sen åkte jag och Rebecca hem. På kvällen övningskörde jag, det är kul men ändå lite läskigt. Sen senare var jag med Rebecca och Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0