All I really want is you

Hej. Imorgon är det julafton. Vet inte om jag ska längta till den? Jag vill bara att den ska försvinna, för inget är som vanligt. Det suger. Jag hoppas dock att det blir juligt i alla fall, kommer kännas så konstigt att fira jul utan Elin. Sjukt tråkigt. Ja ja.. Jag har storstädat mitt rum idag, jävlar vad det behövdes kan jag meddela, efter städningen gick jag till Rebecca och färgade hennes hår. Superfint. Åh vad kul det är att färga hår, jag vill bli hårfrisör. Haha?

Kommentarer
Postat av: marina

åh, jag blev nätan lite tårögd av det där inlägget. Vet inte varför haha!

Kan bara tänka mig in i din sits om min syster inte va hemma på julen, och vart borta sådär länge.

puss på dig julis

2009-12-23 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0