MARTIN STENMARCK

Ehm. Backstreets Boys i fredags var grymt, fan vad kul det är att se sina barndomsidoler. På tal om Idol, hur fan kunde Tove åka ut? Hur fan kunde ens Erik och Tove hänga löst? Calle skulle åkt ut för länge sedan. Stackars Tove, jag gillar verkligen henne och jag hoppades att hon skulle vinna hela skiten. För det är just det de är, ett skitprogram. Hatar Idol egentligen. Jaja. Åh. Idag låg jag och tänkte, yes idag får jag öppna två luckor på min chocladkalender, men sen kom jag ju på att jag hade ätit upp den. Fan. Igen. Jag vill ha en till, jag älskar det. Helt okej helg fucktiskt. Nu ska jag duscha, städa, plugga, promenera.

Jävlar. Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0