Saknar dig Elin

Här sitter jag, den mest negativa människan på jorden. Det finns absolut ingenting att vara positiv åt. Jag har valt den sämsta skolan i hela världen, den är ful, kall, jobbig, den har dålig mat, gammal och tråkig och framförallt ligger åt helvete, och det är så sjukt mycket plugg. Nu är jag klar med psykologiuppsatsen, nu ska jag bara plugga till ett prov, ett läxförhör och sammanfatta tre sidor i naturkunskapsboken. YES! Fyfan. Jullov, jullov, jullov. Då jävlar, då kommer jag bli en helt annan människa. De kan ni skriva upp. Ja ska sova, gå upp, träna, och sen ska jag bara chilla. Alltså, ååååååååååååh. FYFAN vad jag längtar.

100 dagar tills jag blir 18 år idag. Då jävlar. Klackarna i taket!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR INTE DEN ENDA SOM BLIR 18 NEGGOPEGGO

2009-12-16 @ 13:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0