Haha

Ohh vilken kväll. Marina du skulle ha följt med. Jag tog åtta bussen till Södetälje och mötte mina vänner som var på en fest. Det var helt sjukt vilket konstigt folk det var där. Massa fjortisar och jaa..... Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Så äckligt men ändå så kul på något sätt. Vi dansade som fan i alla fall. Vi drog typ efter 40 minuter och när vi står utanför kommer polisen. Vilken tur att vi drog! Haha. Vi gick till Max och Rebecca och Felicia åt lite medan vi väntade på bussen. När vi sitter där inne får vi lite ragg också och träffade även en kille som vi träffade i sommras, kul! Hahahaha. Jag vill vara 18 år, eller vad säger ni Rebecca och Felicia?????

Jag låter som en tönt lill tjej när jag skriver? VGDO1Å???? Deni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0