I see you in the club

Varför snöar det ute? Åh. Jag orkar inte med det. Nu vill jag ha vår, jag vill ha sol och varmt. Inte fucking kallt och snö. Yeye. Idag börjar vi klockan ett och just därför ska jag inte gå till skolan. Jag orkar inte åkte dit och bara vara där i en minut och sen åka hem. Okej, kanske inte en minut men ja. Igår blev jag väldigt besviken också, Kenza var med på the vocie och hon var sååååååå tråkig. Det kunde jag inte tro. Hon verkade vara en rolig och glad tjej. Tråkigt. Men hon kanske var nervös för att hon skulle vara med på TV? Äh..

Kommentarer
Postat av: Marina

snö är ju mysigt jubbe:D!

2009-02-05 @ 16:55:36
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0