Just don't

Jag är så trött på skolan! Jag vill aldrig gå tillbaka någonsin! Aldrig. Fan vad jag hatar skolan, åååh. Jag önskar verkligen att jag gick i trean och skulle ta studenten. Men i och för sig. När jag tänker efter så är det ju faktiskt inte skolan som är så jävla farlig utan det är ju resan, och själva skolan, inte lektionerna och klassen. Jag hatar tåget som ni vet. Och sen hatar jag våran skola, den är så jävla gammal och jobbig. Det är typ 1000000 trappor överallt och sen måste man gå ut och gå en halvmil för att komma till sitt skåp, och eftersom man inte orkar gå en halvmil så går man runt och bär allt hela tiden. Vilket gör att jag har så sjukt ont i ryggen. Jag vill ha en skola som sitter ihop, och som är helt ny. Fräscht. Jag tycker inte att våran skola är ful och ofräsch men jag vill ha nytt. Jag hatar att måsta gå ut hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan Elina åkte ur Top Model. Hon är så sjukt vacker!

Kommentarer
Postat av: Marina

du skulle valt thomas:D:D! fast där finns ju inte din linje iförsig men:)

2009-02-05 @ 16:56:56
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0