Kärlek på högsta grad

Min Marina är den finaste vännen som finns. Jag har aldrig träffat någon så sjukt posetiv och som alltid är så glad. Du vill alltid folks bästa och du ställer upp för alla i alla lägen. Vi har blivit så mycket bättre vänner på senaste tiden och det är jag ska himla tacksam för. Jag är verkligen glad att jag har dig, jag har alltid dig vid min sida, du är alltid på min sida. Det får mig att känna mig så trygg. Du behövs verkligen. När inte du är med så märker man att någon saknas.. Jag ville bara att du skulle veta hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag behöver dig. Jag älskar dig verkligen.

Haha, Marina och jag i sommras

Kommentarer
Postat av: Marina

Ååå julia du är så otrligt underbar!!!!! älskar dig massor. Jag blev alldeles tårögd haha!! du är en fin vän min pudding, tack för att du finns!(L)

2009-01-10 @ 23:23:48
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0