I hope you know

Helgen har varit mer än underbar. Jag har haft svinkul verkligen! Nu har jag redan jobabt två dagar på min sista arbetsvecka vilket är sjukt skönt att det är så få dagar kvar. Men jag kommer sakna Malin jäääättte mycket för nu har vi kommit varandra rätt nära och jag gillar att träffa henne varje dag. Men vi får väl helt enkelt träffas efter vi jobbat klart, eller det måste vi. På onsdag åker vi till turkiet. Så jävla skönt. På lördag ska jag till stan och shoppppa massa massa saker, jag blir tokig snart för att det var så länge sedan jag köpte något. Ska bli sååå kul och jag ser verkligen fram emot det. Jag tycker att vissa saker är så fula med livet. Man lever bara en gång, och därför kanske man inte ska tänka så mycket som jag gör? Jag menar inte att jag tänker igenom varenda liten detalj jag gör, men jag tänker alltid på hur allting kan sluta, eller hur det kommer gå. Det är rätt jobbigt. Jag är rädd för saker hela tiden för att jag vet att något kan hända. Men å andra sidan, hur ofta händer sakerna jag tänker ska hända? Aldrig. Men jag är en typiskt människa som har otur. Jag träffar människor jag verkligen inte vill träffa vid helt fel tillfälle, jag gör saker som jag verkligen inte borde göra, osv. Jag brukar säga att jag bara ska sitta hemma och titta in i väggen för att slippa allt pinsamt. Och nu, nu har en av mina kompisar gjort en sak som hon verkligen inte skulle ha gjort. Jag skulle gjort den istället. Jag är så ledsen. Fast det vet ju inte hon. Det är bara tre nissar som vet vad/vem jag syftar på, och låt det förbli så. Jag har hittat en kille, en kille som skulle kunna vara den ända som jag någonsin skulle/vilja ha ett förhållande med. Och jag är ledsen för att min kompis gjorde det och inte jag, så jävla ledsen. Och besatt är jag också.

Kommentarer
Postat av: marinaaaaaaa

tusse lille, du kan allt få honom om du så vill:D

2009-07-07 @ 21:45:48
Postat av: Julia Johansson

Söööt du är gumman :D

Jaa jag håller med Marina, det kommer säkert :)

2009-07-08 @ 22:34:04
Postat av: Malin Andreasen

Jag kommer att sakna dig nu jööö :'(

2009-07-10 @ 19:03:10
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0