Britney är bäst

Igår packade jag hela dagen som sagt. Jag var avundsjuk på Rebecca för att hon skulle få gå på Brittans konsert och inte jag, hennes farbror hade nio fribiljetter. Men när vi sitter och äter ringer Rebecca mig och säger att jag kunde gå på Britney, att det fanns en biljett över!!! Jag blir hela jävla galen och kutar upp på mitt rum och klär på mig fort som fan. (Jag satt i min sovtröja och ett par cykelbyxor.) Jag tar med mig smink och hinner inte ens knäppa skorna, hoppar in i bilen och pappa kör mig till södertälje och där dom stod och väntade på att jag skulle komma. Jag hade även med mig min tallrik i bilen, haha! Vi kom till Globen rätt mycket innan, men det var nice. Det var två olika DJ's och dom var skit bra. Sen kom finaste Britney. Konserten var verkligen skit bra men det var lite typ jobbigt att det var så mycket circus, hela tiden. Man satt och tittade bara istället för att jubla!! Men det var skit häftigt och Brittan är den coolaste i världen.










Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

FYFANV AD GRYMT, I LOVE HEEER

2009-07-15 @ 10:08:47
URL: http://rebeccaf.blogg.se/
Postat av: elin

åh det är inte utan att man blir En Smula Avundsjuk julia !<3

2009-08-02 @ 22:47:53
URL: http://aducate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0