Måsten att vara bra på det man kan

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig
Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

Har du en famn för mig
Har du en famn för mig
Var du än befinner dig
Har du en famn för mig

Jag tror att jag har valt nått som inte gör dig väl
Och om du inte saknar mig så har du dina skäl
Men älskling flyg till mig jag vill att du ska se
Att det regnade idag och tackar dig för det
Har du en famn för mig Har du en famn för mig
Var du än befinner dig Har du en famn för mig

Överallt på jorden finns människor som vet
Att regnet alltid faller i tid och evighet

Kommentarer
Postat av: ulrika

åh, melissa horn :D

2009-06-30 @ 23:27:31
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0