Wrong inpression

I torsdags tog min syster studenten. Vi hade fixat jätte fint för henne, tycker jag i alla fall. Hon var så himla fin och hennes lycka gjorde att jag ville dö. Hur kan man se så lycklig ut? Åh. Så fint. Vi hade i alla fall inte tur med vädret, tyvärr.

På fredagen hade jag skolavslutning. Det var helt okej. Så jävla skönt med sommarlov, men jag har inte fattat det ännu. Efter avslutningen gick vi och fikade sen hem. Vid sex fick jag och Paulina stjuss av Viccis till stan. Vi var först hemma hos Alma sen gick vi massa tjejer till Akropolis och åt. Jätte trevligt. Efter maten kom Viccis och hämtade mig och Paulina och körde hem oss till Paulina. När vi kom dit var redan alla tjejer där. Vi hade mycket mysigt. Jag och Melanie kom även på en fetcoolig dans. Efter att vi hade varit hos Paulina skulle vi gå till Gustav, men när vi precis var där skulle alla gå till stan. Det var massa spelningar och sådant. Men eftersom det var 18-årsgräns på Andreas som vi ville se gick vi till stan igen. Kebab huset, pommmes med bea. Så jävla gott. Klockan var rätt mycket efter det. Men sen mötte vi Gustav och massa människor som skulle hem till honom igen så vi följde med. Det var trevligt. Vi vart trötta så Viccis kom och hämtade oss ännu en gång, sen sov vi.

Jag och Jennifer hade slaggat hos Paulina. Vi pratade lite, sen åkte Jennifer hem. Jag och Pullis städade lite, sen fixade vi oss. Eskilstuna fyllde 350 år igår och kungen var där OCH alla i hela Eskilstuna tog studenten. Det var så sjukt mycket folk. Jag var bjuden på Märis systers mottagning och därför var vi på våran skola och tittade på när dom sprang ut. Studenten på våran skola sägs ha den finaste studenten i hela stan. Och det var så fint. Alla är så jävla lyckliga. Så jävla underbart! Jag längtar så jäkla mycket tills jag får dela min lyckligaste dag i mitt liv tillsammans med mina klasskompisar. Kan det bli bättre? Nej. 2011, då jävlar! Sallys mottagning var skit rolig. Jag hade verkligen hur kul som helst. Åh, den här helgen var super. Ska jag vara ärlig ville jag inte åka hem, nu älskar jag E-tuna.

Kommentarer
Postat av: marinaaa

åå vilket roligt blogginlägg:D

2009-06-07 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0