Bra dag

Vilken helg. Helt perfekt om jag får säga det själv. Tack Johanna för i lördags, jag hade hur kul som helst. Skolan idag har varit jätte skön. Vi hade bara två lektioner så vi har gått på stan i stort sätt hela dagen. Jag och Paulina gick och tittade på när hennes syster tatuerade sig, hur ccolt är inte det? Jag vill ha fleeeer. Hennes tatuering blev i alla fall hur fin som helst. Sen ringde mamma även mig och sa att jag hade fått sommarjobbet jag sökte. Jag var på intervju i torsdags. Antagligen så gick det väldigt bra, eftersom just JAG fick jobbet när det var så många sökande och bara en plats kvar. Underbart. Jag börjar den 15 juni till den 10 juli. Så jävla perfekt, för den 15 juli åker jag till Turkiet. Åh! Nu vill jag bara ha sommar och sol. På onsdag är det äntlgien min födelsedag också. Så himla roligt!



Lite bilder från lördagen, resten finns på facebook.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

ÅH GRATTIS ÄLSKLING!:D

2009-03-23 @ 16:57:12
URL: http://rebeccaf.blogg.se/
Postat av: marinaaa

Finns det nåt bättre än när du är såhär glad?? NEJ





och grattis till jobbet:)

2009-03-23 @ 17:21:16
Postat av: felicia

Stort grattis till jobbet, skönt verkligen!:)

2009-03-23 @ 18:01:56
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0