Before it's to late

Jaha. Nu sitter jag här i min säng, trött och uttråkad. Jag har tråkigt. Lyssnar på The Script, dom är faktiskt väldigt bra. Skolan idag var trevlig. På morgonen hade vi två nationella prov i engelska. Det gick bra för mig tror jag. Jag tyckte faktiskt inte alls att det var så svårt. Egentligen ska jag ju inte säga någonting innan jag får mitt resultat, men det är så det känns, att det gick bra. Efter allt det hade vi lunch och efter lunchen var det dax för ett till prov. Mutliga i engelska. Jag kan bara säga, haha. Nej men det gick helt okej, men fan inte mer än okej. Okej. Nog om skolan. Vad har hänt med vädret? Det är ju sjukt tråkigt nu, jag vill ha sol och 20+ grader. Åh.. Nu är skolan snart slut. Bästa året någonsin. Verkligen. Love my class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0