Frukt med passion

Vilken bra dag det har varit idag. Jag har känt mig glad. Jag klarade det avgörande provet i samhällskunskapen, det fick mig att sätta klackarna i taket. Jag blev så stolt och glad. Sen sa även min syslöjdslärare att jag kommer få MVG i slutbetyg. Hur najs som helst.

För ett tag sen åt jag passionsfrukt, ärligt talat. Hur gott är inte det? Det är sjukt gott. Och nu sitter jag och äter iskall annans som också är sjukt god. Jag älskar frukt.

Ingen förstår hur mycket jag vill ha sommar. Värme. Sommaren 09 kommer verkligen bli så jävla underbar, jag känner det på mig. Åh, jag hoppas att det blir så också. Fan!! Jag är taggad. Taggad för en underbar sommar med underbara vänner, nya som gamla.


Här ser ni mitt fina armband jag har gjort i slöjden! Kanske var därför jag fick MVG!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0