Du, bara du. Det är du, ja DU!

Gårkvällen var väldigt spontan och skitrolig. Jag fick träffa Camilla och det var hur kul som helst, vi har inte träffats på hur länge som helst. Camilla sjöng för oss igår, jag fick tårar. Det var absolut det bästa jag någonsin hört och gud vad hon är duktig, det är helt jävla sinnessjukt! Blir lika rörd varje gång jag hör hennes ljuva stämma! Idag är jag trött och jag ska plugga. Skönt.


Just cause I cant go on,
Just cause I die when your gone,
And just cause I think of you in bed,
Don't let it go to your head,
If I looked in your eyes,
One too, too many times,
And memorize every word you said,
Don't let it go to your head,
Oh oh, don't let it go to your head, oh oh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0