Iphone

Vad skulle man göra om det inte fanns musik? Det är ju typ bäst. Man kan bli glad, ledsen, fundersam och så mycket mer. Jag älskar musik. Och min musiksmak varierar väldigt mycket vilket jag tycker är bra. Jaja. Jag har fått så jävla ont i halsen och igår hade jag feber igen. Nu har jag varit sjuk till och från i tre veckor. Jag har problem. Men frågan är vad mitt problem är? Det här är så jävla jobbigt och mitt pluggande blir lidande därmed blir jag lidande. Usch. Jag har inte tid att ligga hemma! Det ska jag inte göra heller, jag orkar inte det! Därmedbasta.

Idag i skolan har vi först en lektion mellan 08:30-09:45. Sen har vi håltimme ända fram till 13:00. Jag fattar inte hur dom har tänkt där. Är det meningen att man ska vänta hela dagen på världens tråkigaste lektion? Idag gjorde jag inte det i alla fall. Jag, Paulina och Kakan gick på stan och sen åt jag och Paulina pannkaka sen gick vi på stan igen, sen åkte jag med tolvtåget hem. Skönt. Det är så fint väder idag! Vi var på JB också och hälsade på Melanie och Jennifer! Saknar dom lite.

Tråkigt inlägg med inga bilder, men vad ska jag ta på?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du införskaffa en iphone?

2009-09-10 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0