Min mobil är körd

Ja som sagt var jag i skolan idag igen.. Det var väl helt okej och väldigt, väldigt onödigt. Jag ska snart plugga klart några frågor jag inte hann med när vi pluggade hemma hos Alma idag.

Jag och Frida gick på stan en snabbis idag efter skolan. Vi gick till Myrorna. Jag hittade en fin kavaj med en tillhörande kjol. Kavajen och kjolen kostade 250 kronor tillsammans, vilket inte är någonting. När jag skulle betala frågade jag om jag inte bara kunde få köpa kavajen, och då sa hon att det var okej. Hon tittade på kavajen och sa: "Ja, det är ju en fin kavaj, vi säger 85 kr" Hur billigt var inte det? Det betyder alltså att den fula kjolen var mycket dyrare än den fina kavajen. Stört. Men bra för mig!

Min mobil är slut. Den har gjort sitt. Men jag vill inte inse det. På något vis älskar jag den. Jag vill inte ha en ny. Men åh. Hm. Aja. Måste leta efter en ny, det är dax.

Kommentarer
Postat av: DAVID

juliaaahhhhh

2009-09-04 @ 08:57:39
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har en likadan fast rooosa, underbar!

2009-09-08 @ 13:56:56
URL: http://marialtgranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0