I wait for you

Jag tänkte uppdatera denna blogg lite. För det första är jag sjukt trött på detta gråa, kalla, snöiga väder. För det andra saknar jag Elin väldigt mycket nu när hon har åkt tillbaka till USA. För det tredje avskyr jag skolan, men det är väl inget nytt? För det fjärde är det 42 dagar tills jag och Johanna fyller 18 år. För det femte åker jag till USA om 50 dagar, det ska bli så sjukt jäkla kul! För de sjätte är jag taggad tills imorgon. Och för det sjunde längtar jag tills den 4 Augusti när jag och mina bästa vänner ska till Turkiet.

Kommentarer
Postat av: julia

åh, turkiet som är så himla härligt! XOXO

2010-02-14 @ 19:03:13
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0