I got you

Den här veckan har varit den sämsta veckan i hela mitt liv. Jag har aldrig varit med om något liknande, och inte heller om något så plötsligt och overkligt. Jag har nog fortfarande inte förstått vad det är för mörker som kom och tog dig ifån oss, just dig. Världens finaste, omtänksamaste, ödmjukaste, kärleksfullaste och vackraste farmor. Jag önskar ingenting så mycket som att du aldrig hade drabbats av denna sinnessjuka sjukdom som skär ner på livet sakta med säkert. Jag insåg aldrig hur allvarligt det var, jag bortsåg från det allvarliga för att jag hoppades så mycket, hoppades att du skulle bli frisk och att allting skulle bli som vanligt. Jag har fortfarande inte insett att du är borta, det kommer jag aldrig att göra. Du har åstakommit med mycket i livet farmor, och jag vet och jag känner att du alltid kommer finns med oss, även om du inte är en levande själ.  Tack för allt du gjort för mig, och alla minnen du gett mig som jag alltid kommer ha med mig livet ut. Jag älskar dig oerhört mycket, sov gott. Jag är för evigt tacksam för att just du var min farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0