I'll be alright

Ännu en helg avklarad. Den här skolveckan ser inte alls jobbig ut och det känns så in i helvete skönt, för då kan jag plugga mycket teori. Fattar ni. Elva jävla dagar? Heeeelt galet. Egentligen vet jag faktiskt inte vad jag längtar till, varför det är så stor uppståndelse. Egentligen? Men fattar ni att jag kan gå ut på krogen när det inte finns något att göra och att jag kan ta körkort när jag vill. Aahh.

Helgen har faktiskt varit väldigt bra. I fredgas var jag bara hemma och tog det lungt, ungefär vad man orkar efter en hel skolvecka. På lördagen köpte vi en ny bil och sen hade vi gäster. Efter maten och efter efterrätten gick jag till Rebecca, sen kom även Sara. Vi satt och pratade och hade kul. Sen gick vi hem till Alfred, där var det faktiskt jätte kul. Idag har jag legat och degat i min säng och i soffan där nere. Jag har tittat på Pretty Women, Mamma Mia, Säg att du älskar mig och ett The Hills avsnitt. Kul va?

Jag åker till USA om nitton dagar. Jag tror ingen kan förstå hur mycket jag längtar? Eller kanske du Elin, eftersom du längtar minst lika mycket? Hihi. Det ska bli så jävla kul!!!!! Åh!

Det är bara två saker som jag måste klaga på. Den första saken är att jag har så jävla ont i min höfter och har kramper i magen. Och den andra är att den här jävla snön ska försvinna! Så..

Kommentarer
Postat av: elin

OM JAG GÖR!

2010-03-15 @ 03:44:01
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0