Zumba, pumba?

Måndagar, tisdagar och torsdagar är helt fullspäckade för mig. Måndagar kommer jag hem nio som jag sa igår, tisdagar slutar jag vid kvart i tre sedan har jag körlektion från kvart över tre till klockan fyra, kommer hem vid kvart i fem, äter, åker och tränar, kommer hem, tittar på tv, sover. På torsdagar slutar jag sent kommer hem, och sedan åker och tränar. Det är skönt men på något sätt så känns det som om att tidden inte räcker till. Idag när vi tränade gick jag på Zumba, hur kul var inte det?!

Kommentarer
Postat av: marina

hahahhah zumpa pumpa? du är knäpp

2010-03-16 @ 20:13:13
Postat av: elin

Show us some moves!

2010-03-16 @ 23:49:10
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nästa vecka ska alla i gruppen få se ett proffs som verkligen kan röra sig!! Eller inte.....

2010-03-17 @ 07:35:25
Postat av: Malin

Åh just det du tränar ju på Axa! Hur är deras pass egentligen? Vilka är dom bästa? :)

2010-03-17 @ 21:21:00
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0