I can't see you

Snön är fin. För en gångs skull tycker jag faktiskt det. Dock tycker jag att det är lite för kallt, ett par minusgrader är mer lagom än dubbelsiffriga minusgrader. Jag kan inte förstå att det bara är imorgon kvar på november månad, sedan är det redan december. På ett sätt känns det så skönt för ju snabbare tiden går destu snabbare blir det sommar och sol. Detta år har varit så sjukt bra förutom att min älskade och bästa farmor gick bort. Önskar med hela mitt hjärta och allt därtill att det aldrig hade hänt. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket och jag kan inte förstå att det snart är ett år sedan..

Jag har även kommit underfund med att jag vill plugga kriminologi i Lund i höst, och jag ska söka snarast. Det skulle vara sjukt lärorikt och intressant och framför allt kul! Visserligen anser jag själv att jag är på tok för liten för att plugga på ett universitet, det känns så vuxet och stort på något sätt. Men jag är ju trots allt nitton år då och inte så liten längre. Konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0