Still in love

Jag älskar att det har varit lov. Fan vad jag hatar ordet varit, jag vill att det ska fortsätta vara lov. Det här lovet behövde verkligen jag, tack! Jag och Elin packade våra väskor och åkte till Sundsvall för en vecka sen, vi hälsade på Elins kompis Julia som hade en halloweenfest vilket var jättekul. Sen rullade vi vidare upp till Norrland och mormor, det var kul att träffa henne igen, och vi hade minst sagt fullt upp med att träffa alla andra nära och kära. I torsdags åkte vi hem och det är skönt att vara hemma tycker jag. Men det har varit ett bra lov. Jag hatar dock att man måste plugga under loven, det har jag tyvärr inte gjort... Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0