Be somebody

Jag har varit sjuk hela den här veckan. Jag har hosta, jag har haft ont i halsen och jag har haft feber. Idag kvarstår dock bara hostan. Det mest jävliga. Önskar att jag bara kunde sluta hosta för jag har så otroligt ont i tungan, ni som känner mig vet vad jag menar med det. Men, om jag inte hade haft hosta hade jag varit frisk. Jaja. Undra hur mycket jag missat i skolan....... Vill typ inte ens veta. Men vad ska man göra? Jag har varit sjuk. Sen vill jag säga att jag har lite panik över att det är så kallt ute, och att det inte kommer bli varmare fören i Maj. Alltså, fattar ni? Det är sinnessjukt. Jag som hatar vintern och allt därtill. Hoppas dock att vintern inte blir lika deprimerande som förre året, då trodde jag seriöst att jag skulle gå under. Jag måste åka på en solresa i vinter, det är inte bara något jag vill, utan även ett måste. Jag kommer inte klara av att leva annars. (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0