3 dagar

Jag älskar helgerna, synd bara att det är så tråkigt väder idag. Igår var jag och Rebecca på bio, vi såg tusen gånger starkare och jag tyckte att den var bra, och så jävla bra gjord, alltså att det är precis så det är i det riktiga livet och jag tycker att det är så sorligt när man får se det sådär tydligt. Idag vaknade jag tidigt och vi åkte och tränade, jag dödade mig själv på gymmet idag, bokstavligen. Fyfan vad jobbigt det var. Men det gick så jävla bra och det känns så skönt efteråt. Nu ska jag packa min väska och sedan åka till Eskilstuna och gå ut med mina underbara klasskompisar och några andra brudar. Jag ska även klippa Paulina, spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0