Say hello

Skolan är i full gång, i alla fall med lektioner. Med det menar jag att vi inte har mycket att göra när vi inte går i skolan, så jävla super skönt. Jag hoppas verkligen att det kommer vara så hela trean, jag lovar att jag aldrig skulle gnälla då, inte ens en gång. Annars då? Jag lever på helgerna, jag älskar helgen. Längtar redan till helgen, den kommer bli grym. Om 22 dagar kommer min bästa syster hem, jag kan inte förstå det. Jag kan inte förstå att det har gått ett år sedan hon åkte, tiden går så jävla fort men ändå inte. Fan vad kul det ska bli att du kommer hem Elin! Vill även säga grattis till bästa bästa tjejen som har tagit körkort. Grattis Marina!

Kommentarer
Postat av: marina

Tack älsko pälsko !!!!!!!!!!!!

är glad för din skull att elin kommer hem! myyys

2010-09-06 @ 18:27:11
URL: http://marinaelm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

titta vem som har blogg! vet ju att du brukar tjata på mig att jag ska skaffa en och sådär! haha, puss alexandra

2010-09-20 @ 23:19:11
URL: http://alexandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0