Betydelsefullt

En sak som jag absolut inte skulle klara mig en dag utan är mina vänner. Jag älskar verkligen mina vänner så fruktansvärt mycket. Jag älskar att dom känner mig så bra och jag älskar att jag känner dom så bra. Att vara sig själv är så skönt. Men livet är ändå inte lätt. Överallt hela tiden finns det problem. Någonstans måste man man lära sig att prioritera att lägga energi på det som man verkligen tycker är viktigt. Att lägga energi på alla problem man har samtidigt är tungt. Ingen människa orkar det. När man inser att det inte funkar blir allting helt plötsligt så mycket lättare. Sen måste man försöka tänka att det är andra som också har problem och sedan jämföra de problemen med ens egna, jävlar så lätt livet blev helt plötsligt. Eller?


Kommentarer
Postat av: erika

man ska aldrig jämföra sig med andra! alla problem är lika värda tycker jag iaf. :) men självklart, det finns ju alltid någon som har det värre än sig själv.

2011-12-17 @ 16:28:30
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0