7 Augusti 2012

Idag är det faktiskt ingen vanlig dag, utan idag är det en av mina allra bästa vänners födelsedag. Det är inte varje dag man fyller 20 år, det här är stort. Jag vill bara skriva lite om min älskade vän Marina Elm.

 

Marina är det roligaste människan jag vet, hon får mig alltid att skratta, hon får mig till och med att skratta när jag ser på hennes min att hon typ vill döda mig för att jag är så jobbig och gnällig (se bilden nedan), hon är smart på ett sätt som ingen annan är, men ibland så kan hon vara mindre smart och då får hon mig att skratta både med och åt henne, hon är ansvarsfull och någon man alltid kan lita på. Men vet ni vad det bästa med marina är? Det är att hon är så mån om alla hon tycker om, marina skulle aldrig såra någon och hon vill alltid allas bästa. Det älskar jag och beundrar hos henne.

 

Vill bara säga till dig Marina, att jag älskar dig så mycket att det nästan göra lite ont. Och grattis på din stora stora dag. Vi gör den till den bäzta bäzta födelsedagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0