Upp och ner

Den senaste tiden i mitt liv har varit så fulländad. Allt är bara så bra just nu och jag är så tacksam och glad över det. Den här veckan har varit helt galen. Fyra av mina bästa vänner har tagit studenten. Det är så jävla stort, och jag är så glad för deras skull. Nu är vi alla på samma plats i livet vilket jag tycker känns skönt.

Om en månad slutar jag mitt jobb. Mitt älskade jobb. Jag vill verkligen inte, men nu är det tyvärr så. Jag trivs så otroligt jäkla bra. Åh! Men om en månad åker jag och Marina till Turkiet för att jobba och njuta av livet. Jag är redan så nervös och jag har en liten klump i magen av att lämna min mamma. Sjukt men sant.

Idag är jag helt slut. Den här veckan har varit så galet stressig och jag har sovit alldeles för lite. Igår såg jag även Nicki Minaj med Michaela och Rebecca, kvällen avslutades med utgång och inte många timmars sömn.

Nu kommer jag somna med ett pirr i min mage. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0