Jag kommer att älska dig bättre nu

Det är så himla lätt att tycka om någon, och att nästan känna sig lite beroende av den personen. Man kämpar och kämpar men får ingen respons överhuvudtaget. Sen finns det ju såna som är rakt igenom snälla och som är mina "kompisar" för mig, men som kämpar lika mycket för mig som jag kämpar för någon annan. Frågan är, hur vet man vilka som är värda att kämpa för? Och varför ger jag inte dom stackarna som kämpar för mig en chans? Vi sitter ju i samma båt. Svaret på den frågan är: jag vill inte bli tillsammans med någon som alltid har velat ha mig, jag vill bli tillsammans med någon som vill ha mig för att jag kämpat för det. Förstår ni hur jag menar? Ett rovdjur gillar inte att jagas, ett rovdjur vill jaga och visa upp sitt byte stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0