Oh

Idag när jag tittade på tv var det en person som berättade att han alltid utstrålade så mycket lycka när han gjorde tv, just för att han verkligen är lycklig och älskar det han gör och han har inga som helst problem med att visa det. Han tror dock att människor stör sig på att han alltid är så glad och lycklig, att människor nästan tycker att han provocerar. Det värsta med det hela är att det är så. Jag kan erkänna att jag stör mig på honom, jag vet inte riktigt om det är för att jag tycker att han ser så lycklig ut men undermedvetet kanske det är så? I såna fall är det ju för jävligt. Men så är människan, avundsjuk och sällan glad för andras framgångar. Hur blev det så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0