Ida den fina

Fan vilken bra helg jag har haft. I fredags tog jag det lugnt med Ida och Elin, vi såg på film och skrattade.

I lördags åkte jag och min kära vän Ida till Ikea, Ida köpte massa fint och jag köpte bara galgar... Vi åkte hem till Ida och monterade ihop hennes nya sängbord, det blev sååå fint! Efter det så åkte vi och tittade på bandy, sen åkte vi hem och käkade, efter maten åkte vi till Felicia, efter att vi hade hämtat upp Felicia och Rebecca i Södertälje åkte vi till Adam, direkt när vi kom dit igen så åkte vi och tittade på bandy igen, sen tillbaka till Adam, sen åkte vi hem och sov.

Idag vaknade jag lagom tidigt, åt god frukost och klädde på mig. Efter det gick jag, mamma och Ida ut i skogen och plockade massor av svamp! Det är kul att plocka men fan så tråkigt att rensa.. Efter all rensning åkte jag och Rebecca till Södertälje för att hälsa på Angelica och köpa lite schampo osv.

Nu ikväll har jag varit med Ida och bara suttit och skrattat. Åh, den tjejen alltså, hon gjorde min helg!


Kommentarer
Postat av: Ida

DU gjorde MIN helg, och GÖR de mesta av mina dagar, ALLTID <3

2012-09-11 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0