22 December.

tjaaaabbbaa!

har inte varit inne på datorn mycket på senaste..

jaja.. har inte hänt så mycket dom här dagarna, julpyssel & julavslutning! ;D

Julpysslet var jätte mysigt och kul, det känns som jul även om det inte är så mycketsnö ute, men alla saker man har inne och allt, haha! =)

Julavslutningen var skiiit skön, kom halv nio fast vi började tio äver åtta, men rebecca hade lurat i mig att alla hade sovmorgon. Men det gjorde inte så mycket :D haha. Angelica & emma sjöng såååå bra! älskar när dom sjunger assssså!!! <3 tråigt när alla nior slutar, vilka ska då sjunga? =S ihih (mitt största problem) eller inte! ;) aja, vi slutade halv tio efter att ha fått våra betyg, är väl nöjd ;D inte besviken i alla fall!
Jag gick hem med rebecca & julia- Sen gick jag och rebecca hem till henne och drack te och lyssnade på jlmusik. Sen kollade v på oc, och efter det lagade vi lunch. Sen kollade vi på oc igen och gick in på datan lite. Efter det gick vi hem till mig, jag skulel klä granen. Den blev fin :D Sen gick rebecca hem, och sen så kom jag till henne efter jag hade glätt granen klart. Jag packade min väska för att jag skulle sova hos henne, eller jag har sovit. Vi gick till Dennis ett tag, lisa och jag blev lite osams med det löste sig tror jag? vi hade kul, alla är så jävla roliga! :D jag och rebecca gick hem tio, as trötta. Vi tvättade oss och la oss i sängen och kollade på "tomten är far till alla barnen", den är så jävla rolig.

vi vaknade vid nio och gick ner och åt frulle med rebeccas mamma.
vi satt och pratade om turkiet. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar!!!!
18 juli, 06:45 går planet. fan vad kul!!!! <3<3 jag och foppa in tuuurkkkey 2007 liksom! ;)

Nu ska jag slita mig..

måste kolla på julkalendern på datan, för jag har missat nåra avsnitt :( menmen

2 dagar kvar till julafton, längtar! =)

nu är rebecca arg på sotis hennes katt för att han har rivit henne två gånger :(/  HAHA

men aja,

ha ett bra jullov!

/ julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad fan har hänt med din blogg?? =o

2006-12-22 @ 18:31:33
URL: http://jennyblomgren.blogg.se
Postat av: elin

balrunden har försvunnit :(

2006-12-23 @ 18:14:55
URL: http://etennorth.blogg.se
Postat av: Julia

OJ, från julia. Bakrunden*

2006-12-23 @ 18:15:28
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Lisa

2006-12-24 @ 13:18:12
Postat av: Lisa

men fan. det var ett hjärta!

2006-12-24 @ 13:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0