15 November.

tjoho..

Igår skrev jag inte, jag var inte inne på datan nånting, herregud vad bra jag är!

Igår så var jag i skolan, allt var kul fram till gympan, vi hade lite konstig gympa, men skulle håll apå med massa redskap :P Lisa skulle hoppa över en plint, och sen så typ händer nått så hon bara FLYGER över och ligger pladask ner på golvet. Hela gympasalen börjar skratta, inte jag, men sen s¨trodde jag att Lisa skrattade och jag började skratta lite lätt eftersom det såg så JÄVLA roligt ut. Men i alla fall.. där ligger hon och skakar och jag var jätte rädd, Lisa (våran gympa lärare) kommer, hon sätter en boll under hennes fot, sen ringer hon syster.  Suster kommer och lindar bandash eller hur fan det stavas, och sen får jag och suster hjälpa henne till rummet där telen var, för hon skulle ringa sin mamma, hon kunde inte ens sätta ner foten. Men i alla fall, efter lite väntan var jag tyvärr tvungen gå, jag vet att jag var dum men jag kännde verkligen att jag var tvungen att gå på konfan. Men i alla fall, så var killarna kvar och spelade fotboll, mathias baar skönt in en boll så lisa vart jätte rädd och råkade dunsa ner med foten i golvet, Sara sa att hon grät så mycket att hennes väska var helt blönt. Så töntig och omogen som Mathias är, så gick han bara och skrattade.=/=/ Men sen kom Lisas mamma..  Dom åkte till sjukhuset och där var dom i nio timmar, hon hade brutit foten, stackars lilla gumman! =(=( hon är gipsad ända upp till knät =(  Jag ville att hon skulle åka rullstol men hon går på kryckor! Hon ska ha gipset 5-6 veckor. Fyfan vad varmt, jag skulle dö! Skulle få panik! :P Men hoppas allt går bra, och att det inte är så farligt så du måste operera! <33

• Idag ska jag träna snart, men jag har ingen lust men måste göra det.
• Måla naglarna.
• Och städa i mitt rum.

IDAG ÄR DET ÄLSKADE OC!!! (L)(L)(L)(L) <33333 ♥♥♥

aja,

hejdå

/ Julia

Kommentarer
Postat av: lising

haha, bara för du ville köra runt mig i rullstol. :P

2006-11-15 @ 17:47:17
Postat av: Julia

Haha, ja? HUR FATTADE DU DET? :D:D

2006-11-15 @ 18:40:40
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0