29 November.

tjohhhhoo..

Idag var det inget spec i skolan, förutom att vi inte hade lucia träning, istället gick alla tjejer i hela högstadiet ner till centrum och skulle komma på en föreställning om anorexia det var ganska intressant.. Men lite långtråkigt :P haha! Men men, efter skolan gick jag hem med Isabella och Malin. Sen så satt jag vid datan jätte lite, typ 10 min, sen kollade jag bussen för jag ville inte till stan och köpa strumpisar, jag åkte in med bussen själv sen träffade jag Cornelia, Angelica & Maja. Vi hade bråttom till bussen så Ange och Corddan gick till busshållslatsen och väntade medans jag köpte mina strumpisar. Maja vet jag inte vart hon tog vägen :P haha! Sen så tog tog vi bussen till brunnsäng, sen stog angelicas mammas kille och hämtade oss. Vi var hemma hos angelica och hade trevligt, sen kom Cornelias pappa och hämtade oss! Vi åkte och handlade lite, och snart ska vi äta, sen kolla på OC!! ;D wwwwwwweeeeewww ;D OC idag liksom!! <3<3<3<3 På tal om tv program, fyfan vad bra Gracé Anatomy var igår, asså åh <3

men nu ska jag fixa cornelias blogg..

Hejdå,,

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0