3 November.

tjoooohho!
Igår var jag med Rebecca, det var en riktig seg dag, känndes verkligen som en tråkig söndag! =P Vi satt vid datan hemmma hos mig typ hela dan, sen gick vi hem till henne och städade eftersom jag hade sovit där.  Jag och Rebecca skulle sova hos Felicia, men jag orkade inte. Jag var bara hemma, tränade och duschade, och sen så gjorde elin flätor på mig :D Idag ska jag städa, har ingen lust, men men.. det är väl inte så ofta man har lust att städa! =P Idag ska jag ta bort mitt nagellack också, det ser hemskt ut. Undra vilken färg jag ska måla, jag vill inte vara utan lack, det känns så tomt! =P Idag ska jag också vara med Rebecca & Felicia. Jag vet inte vad vi ska hitta på! :P

Nu ska jag göra nått annat..

skriver mer senare! =)

ooh baby fall at your feet ♥

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0