4 November.

tjohhho!
Igår var jag med Bonge och Cornelia lite på morgonen, eller typ till ett eller halv två. Sen frågade Rebecca & Felicia om jag ville åka till stan med Frida, Marike och Rebecca och Felicia, vi skulle äta på nansy´s sen så skulle vi gå på 93: ornas match, fyfan vad tråkigt, jag skämmdes fan över att vara där. Med Frida ville ju kolla på sin lilla Basse som spelade ;) Sen kom Felicias pappa och hämtade oss i scania och jag och Rebecca åkte hem till henne, sen så gjorde vi inte så mycket, Nickan & Corddan ringde och fårgade om vi ville göra nått, men jag orkade inte för jag mådde så JÄVLA illa. blääääääääääääääääääääää. Jag gick hem tidigt, typ tio. Skönt, jag var riktigt trött. Kollade på idol också, med Rebecca, Rebeccas pappa och Rebeccas mamma, det var rikigt bra tyckte jag, men dom var as taskiga mot Johan, han var as bra tyckte jag, och Erik var också skit bra. CISSI SÖG, men vafan, VARFÖR ÅKTE DANNY UT????????????? :O han är ju så jävla snygg och så jävla bra. tycker jag. synd... =(

Nu ska jag gå och träna snart, sen kommer Felicia :)

skriver mer sen, som jag skulle gjort igår, men inte gjorde.


/ Julia


Dessutom tyckte jag Johans låt som han sjöng igår var bra, nån som vet vad den heter?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mr. Big - To Be With You ;)

2006-11-04 @ 12:42:47
URL: http://immpuls.blogg.se
Postat av: Julia

tack babe :D

2006-11-05 @ 10:12:49
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0