blää, för skolan!

Skolan idag såhär efter lovet var inte så rolig, Niclas gick ju hem så det var därför! Han gör så min dag blir rolig! nej men :PHAHA!
Fyfan vad mycket Engelska läxa vi fick, jag trodde hon skojade. Hon sa sak på sak. Kommer inte ens ihåg allt. =S Hon får ju fan tänka på att vi inte bara har engelska läxa! Man måste ju fan hinna andra saker också =S Men aja... kämpa på!  Sen fick vi svenska läxa, men den har jag gjort, eller jag ska läsa texten om Selma en gång till, imorgon får vi läxförhör på den, och betyg på det också, så plugga på.
Efter skolan, cyklade jag och Lisa hem till Corddan. Där var, Corddan, Rebecca & Felicia. Vi hade jätte kul, satt och pratade och åt satsumas! Jag älskar gänget massor! ♥

Jag, Rebecca & Cornelia planerade nyårsafton.
Vi har bestämmt att våra föräldrar ska vara med varandra som förra året! ;D
Fast i år ska vi äta middag också, förra året var det bara, efterrätt! hahah..
Intressant, eller inte! :P

Jag har tagit bort mitt nagellack idag också, det där dumma glittret var jätte svårt att få bort, men det gick om man gnuggade hårt! haha, målade nytt också, ljusrosa! Hade lust med en ljus färg. Sen så råkade jag klippa ALLA mina naglar för kort, det gör så jävla ont =(

Pappa frågade om jag var sugen på nått från affären, jag är as sugen på nått...
.. men kan inte komma på vad!?

skriver mer sen, ska prata lite med mamma.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0