väldigt tråkigt väder..

usch vädert är inte roligt alltså. =( Men blir på så dåligt humör, eller nej det blir man inte, eller jo :P haha! nej men jag försöker hålla humöret uppe ;) Eller hur "humöret" stavas. :P

Var ju på ikea idag, rebecca skulle köpa ny säng. eftersom hon ska måla om och göra om lite i sitt rum. Men idag kollade vi mest, och den sängen hon ska köpa finns inte inne, men kommer inte vecka 46 då ska hon köpa den, eller inte hon, utan hennes föräldrar! haha! Hon köpte lite ljus och sånt lite smått och gott. Jag följde bara med som sällskap :D Det var trevligt. =) Efter det gick jag hem till Rebecca, eller jag åkte hem med dom, sen så tände vi lite ljus och kollade på Håkan Bråkan, julkallenden. Den är också riktigt rolig. =) Men inget slår ju " pelle svanslös " :D:D:D Jag gick hem vid halv sex, känndes som om jag inte hade varit hemma på jätte länge. Men det har ju ju! Vi satt och åt, sen så gick jag och Elin upp och gjorde om min blogg! Blev ganska nöjd, men jag är fortfarande så arg för att min bild inte funkar som den ska, om ni fattar!!! =( Tack Elin!! ;D ♥

Imorgon börjar skolan, det har jag verkligen ingen lust med. Men som Malin och jag sa, det är bara bita ihop, snart slut! :D hih ^^

Jag tycker i alla fall att det har varit ett suuuuuuuuuuuuuper kul lov :D:D

skriver imorgon, tror jag skriver på morgonen, för jag har sovmorgon.
Eller så kanske jag ska sova länge imorgon så jag inte har tid.
Aja...

Åt precis efterrätt, ssuppper goooott! ;D <3 Elin hade gjort :D


/ Julia

Kommentarer
Postat av: lising

nu har jag läst

2006-11-05 @ 20:47:48
Postat av: Julia

kul för dig då!

2006-11-05 @ 21:07:13
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0