1 oktober.

Tjaa,
Jag vaknade hos Felicia, jag duschade och fixade mig.
Vi åt frukost och hade mysigt.
Klockan tio i tolv så skulle jag gå ut till vägen för Sara och hennes mamma skulle komma och hämta mig, sen skulle vi till krykan.
Jag och Sara hade lovat våran konfa ledare att vi skulle hjälpa henne på ett dop.
När vi kom var det gudskänst, så dopet vart typ en halvtimme försenat ;P
Men men, det var lite pinsamt men det gick bra, vi var tvungna att ha som typ klänningar på oss, om ni fattar, såna där vita saker. hahahaha! Dom var skit varma jag trodde jag skulle svättas ihjäl ;P
Aja, sen vi kvart över ett kom Saras mamma och hämtade oss, sen kom jag hem vi halv tvp, och var hemma själv, skönt :D
Elin & pappa stjussar ju mamma till flygplatsen.

men jag ska göra nått annat än att bara sitta vid datan.

/ Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0