lite mer

Jag gick till Cornelia ett tag, vi gjorde inte så mycket, hade mysigt och kollade på min favorit film
"Hur man blir av med en kille på 10 dagar", den filmen är läskigt bra, jag kan alla repliker utantill :D Ja, undra hur många gånger jag har sett den egentligen ;P Sen råkade jag sommna, för jag var så himmmmlans trött, så vaknade jag av att Corddan garvade åt mig, jag hade visst snarkat som fan och drägggglat ;p HAHA!
Sen skulle jag hem och äta.

Åhh, man märker verkligen att Molly saknar mamma, mamma har inte ens varit borta en natt, och Molly ser så frågade ut. Hon är världens sötaste, och jag skulle kunna vara med henne hur länge som helst. <3
Igår när det åskade så mycket, var Molly så rädd så hon gick upp för trappan (vilket hon aldirg gör). Hon gick in i mitt rum och undrade vart jag var, jag var ju inte hemma eftersom jag sov hos Felicia, sen så fick hon sova i Elins rum, på morgonen kollade mamma in i rummet och då vaknade Molly, men mamma såg inte det, så hon stängde dörren igen, sen efter ett tag stod Molly vid dörren och gnällde och ville ut till mamma, hon älskar verkligen mamma <3 åååååh, min lilla gris, hur ska jag klara mig utan dig när jag inte har dig hos mig längre! Jag älskar dig Molly!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad har hänt med dina inlägg?

2006-10-01 @ 20:06:15
Postat av: Julia

mina inlägg?

2006-10-01 @ 20:40:35
Postat av: jej

meh, förlåt för att inte jag hänger med i svängarna rå=(

2006-10-02 @ 23:10:50
Postat av: Julia

Hahaha!

2006-10-03 @ 20:09:10
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0