Det är för bra för att vara sant!

Igår var mysig dag och kväll. Jag är mycket nöjd med mina klappar!

Idag har jag varit med Lisa. Vi har varit på bio, Good Luck Chuck. Den var jättebra tyckte vi båda. Haha. Vi har haft mycket trevligt. Jag älskar Heron City, det är liksom så bra stämmning där. Sen kom Håkan och hämtade oss och körde hem mig. När jag kom hem så var min soffa borta, det är sjukt hur glad jag är att den äntligen är såld. Nu kan vi ÄNTLIGEN börja göra om i mitt rum, ska sätta igång redan imorgon. WIHO!

Nu har jag lite ont i huvet eftersom jag har doftljus på, ska nog släcka dom. Fast det luktar så gott. Åh, det är någon liten tönt som busringer mig med hemligt nummer. Vilken tuffing! Jag orkar inte ens svara.

Ska nog hoppa i säng.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0