21 Februari.

vaknade typ sju idag och jag hade inte alls någon lust att sova, eller såklart att jag hade lust att sova men jag kunde helt enkelt inte :P Jag gick upp och tog mig en kopp te och gosade med Molly pocket. Hon är den sötaste grisen jag träffat! (och hunden).

fan vad bra DH var igår. Jag älskar DH. Som sagt, i topp med OC!

.Jag har nördat vid datan hela dagen. Rebecca kom till mig vid tio för att hon hade gått hem från skolan, hon hade ont i magen, hon var hemma igår med. =/ Jag hade bett henne ta hem mitt broderi i syslöjden, jag vill ju inte ligga efter i det roligaste! :D Tack Foppa. Vi satt och pratade och garvade i ungefär en timme. Vi tittade även på hejarklacken och problem i paradiset. Våran humor AB! hahaha, riiikemansbarn. *ler*

Hon gick och jag och mamma åkte till skolan för att jag skulle hämta lite saker, dessutom hade inte Malin (syslöjdsläraren) tagit alla trådar som jag behövde till mitt broderi hem, så var tvungen att hämta lite mer. Hämtade även spanska bäckerna och SO häftet. Imorgon ska vi ha spanska prov. Jag ska ju inte till skolan men jag måste plugga i alla fall. Och i tisdags hade alla SO prov, så nu är det bara att plugga under lovet och göra provet sen och hoppas på det bästa! =) Jag frågade hur det hade gått med discot, det verkar gå bra dom har handlat allting och så :) Jag längtar tills på fredag! :D      .
 
Eva Longoria    Willa Holland  . Absolut dom sötaste just nu!

Jag och Rebecca har länge snackat om att flytta till USA. Eftersom båda älskar OC lika mycket har vi funderat mycket på att flytta Orange County eller någon stans i Kalifonien i alla fall. Mamma har varit i Newport, hon har varit på newport beach, det är liksom min dröm och hon har vart där! Jag är väldigt avensjuk. Eftersom jag är 92:a och Rebecca är 93:a så går jag ut gymnasiet ett år före henne och på det året ska jag jobba som fan och bli rik :D Sen så går hon ut och då ska hon jobba ett år och då har jag jobbat två år och är dubbelt så rik som henne. Sen har vi kommit på att det kanske är lite för dyrt att flytta till en lägenhet för min mamma säger att det är skit dyrt, så vi ska vara barnflickor i ca ett och ett halvt år hos värsta rika familjen. Min mamma har varit det och jag vill meeeeeeeeed! Fy helvete vad kul. Jag hoppas verkligen att det blir så =P Min dröm kan väl i alla fall en gång få gå i uppfyllelse? 

På tal om om Orange County så är det OC idag :D:D:D Har längtat en hel vecka nu, yyyyyyeyyyy!

101351-154


hmm.. har faktiskt inte så mycket mer att tilllägga förutom att Make Up Stores nagellack är skit bra. Jag tycker det i alla fall :D haha. Ett bra val på nagellack, fina färger också.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag älskar dig. vi SKA till kalifornien, de är bestämt, våran dröm kommer gå i uppfyllelse, för vi ska bli rika, och alla kommer veta vilka Rebecca&Julia är, inte sant baby?;)

2007-02-21 @ 21:23:38
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

HAHAHAAHAHA, jo precis så kommer det att vara! Love you to bästis!

2007-02-21 @ 21:24:29
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0