5 Februari.

skolan idag var helt okej. Men gud, jag fick så jävla mycket läxor. ingen risk att jag kommer komma efter i alla fall! Slutade halv två och gick hem och satte igång med att packa. Nu har jag packat klart och Elin har även fixat mitt hår. Har laddat in massa BRA låtar på min MP3 :D skööönt. Om en halvtimme bär det av mot arlanda. Rebecca skulle följt med men det blev inte så, hon ska komma till mig när som helst och ge mig en hejdå kram!

Jag är så nervös. Men det ska faktiskt bli kul att flyga, har ett broderi som jag fick i läxa i syslöjden som jag ska hålla på med, det är kul :D

Nej nu ska jag packa det sista!

Kommer sakna alla!!

ha en bra vecka, ses på söndag! :)

/ Julia

Kommentarer
Postat av: lisa

saknar dig

2007-02-08 @ 13:47:02
Postat av: JuliaJ

Och vi saknar dig (L)

2007-02-11 @ 11:31:17
URL: http://jjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0