25 Januari.

det var ganska kul i skolan. Men jag har panik. Hur fan ska vi hinn aklart med våran NO uppsats?! jaja, det löser sig nog. Det brukar ju bli bra till slut. Men det är bara det att vi behöer mer tid! Idag på gympan hade vi så jävla konstig vilkarie. Han sa till Lisa att hon var emo :O Ofta han har med det att gör, jag ba till honom alltså: vad menar du med emo? han ba:slå upp det i en ordbok. Vilken jäla bitch, i tar han imorgon! ;) en till som vi ska ta imorgon är JÄVLA ANTON SEGERNÄS. Fyfan vad jag hatar honom..... Han får ju skylla sig själv att alla nior och åttor mular han när han är så JÄVLA kaxig. Jälva skit unge!!! menmen.. efter skolan så åkte jag med Lisa till stan. Vi gick inte alls länge för i skulle hem till henne och skriva NO saken, men det har inte gått så jätte bra. Snart ska jag nog hem. Mamma är arg på mig, för att jag var så otrelig mot henne i morse! Så nu väntas städning av mitt rum när jag kommer hem! =/ men det är inte så farligt i alla fall. Nej nu ska jag umågs lite mer med Lisa..och inte nörda!

LÖRDAG (L)(L)

173 dagar till turkey!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: f

LÖRDAG

2007-01-25 @ 19:38:59
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

LÄNGTAR!!!

2007-01-25 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0