26 Januari.

När jag tänker efter så var min blogg som jag skrev igår väldigt konstig, man fattar inte rikigt :P menmen.

Skolan idag var kul, jag älskar fredagar även om man inte har så roliga lektiober så är det kul, för man vet att man får vara ledig dagen efter och vara ute länge! Först matte, sen spanska, sen musik, sen bild, lunch och sen engelska. Idag skulle vi sjunga upp våran låt som vi har skrivit själva för klassen. Det gick bra, och våran var lätt bäst. Vi kunde fan allt utantill och hade tre verser. Men alla var ju inte lika dåliga som Oliver och gänget, utan några var bra. Vad dum jag är, men vafan dom läser ju ändå inte min blogg. Dennis var den ända som var bra i den gruppen! hm. så är det! DEt var faktiskt lite pinsamt att sjunga för hela klassen, men skit samma man har hänt varandra så länge och I LOVE MY CLASSS!! Efter skolan gick jag hem med Lisa, Phille & Nille. Sen svängde Nille av till sig och Phille gick med oss. Han är så jävla rolig, vi har fan känt varandra enda sen dagis, fan vad många år! kulkul! =) Jag gick hem och Lisa gick dirket till bussen och Phille gick hem till honom. Sen så städade jag och dammsög. Och sen har jag bara suttit vid datan. Jag älskar att sitta vid datan. Men ett tag blev jag lite less så jag bestämmde mig för att gå och vila, men sen var det inga bra på TV så jag låg typ fem min sen gick jag och satte mig vid datan igen. Jag har kollat på alla underbara bilder fråan spanien 04. Fyfan vad jag längtar tillbaka! Vi hade så kul när vi träffade Jimmy och Jocke & Dennis för att inte glömma! Jag sätter in några bilder nedan.

Nu kom Foppa Loppa och jag vet inte vad vi ska göra. Felicia kommer snart hem från sin träning och jag och rebecca har bestämmt att vi ska sova hos Felicia. Hoppas det blir så! =)

Idag är det 172 dagar till turiket. Jag längtar!



Underbara bilder.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

TURKEEEEEEY LIKSOM, 18 JULY, BARA DU OCH JAG I TVÅ VECKOR, JAG ÄLSKAR DIIIIIIG;D

2007-01-26 @ 23:34:16
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0